«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

معرفی انیمیشن «میون، نگهبان ماه» | نگهبانان خورشید و ماه

  • کد خبر: ۴۴۲۰۹
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
معرفی  انیمیشن «میون، نگهبان ماه» | نگهبانان خورشید و ماه
داستان انیمیشن «میون، نگهبان ماه» درباره‌ی بقای زمین و نگهبانی از خورشید و ماه و زمین است. یعنی فکر کنید هر چیز مهمّی که در دنیا وجود دارد، یک نگهبان در کنار خود دارد تا از آن محافظت کند و نگذارد نظم و تعادل جهان به هم بخورد.
عاطفه جوینی | شهرآرانیوز - کره‌ی زمین تقریباً گرد است و در اثر چرخش آن، نیمی از کره‌ی زمین در روشنایی فرو می‌رود که به آن روز می‌گویند و نصف دیگر در تاریکی که اصطلاحاً به آن شب گفته می‌شود. با طلوع خورشید طلایی، روز آغاز می‌شود و تاریکی و شب رخت می‌بندد و چند ساعتی ما را ترک می‌کند. روز یعنی روشنایی و درخشش و تابیدن هر آنچه روی زمین است و شب یعنی سکون و آرامش و تاریکی و خواب. این تضاد زیبا میان شب و روز، دنیای ما را می‌سازد و هر روز تکرار می‌شود. این یک نظم در جهان است که وجودش ضرورت دارد و برای بقای دنیا باید وجود داشته باشد. حالا بیایید فکر کنید این تضاد تاریکی و روشنایی، همه جا باشد، حتی در درون انسان ها. آدم‌ها اگر بتوانند در درون خود تعادل برقرار کنند، آدم‌های قابل اعتمادی هستند، امّا اگر یک روز اتفاقی بیفتد و این تعادل برهم بخورد، مثلاً تاریکی از روشنایی بیشتر شود، آن وقت است که آن آدم به کمک نیاز دارد تا بتواند دوباره همه چیز را در درونش متعادل و برقرار کند.
 
داستان انیمیشن «میون، نگهبان ماه» درباره‌ی بقای زمین و نگهبانی از خورشید و ماه و زمین است. یعنی فکر کنید هر چیز مهمّی که در دنیا وجود دارد، یک نگهبان در کنار خود دارد تا از آن محافظت کند و نگذارد نظم و تعادل جهان به هم بخورد. یک روز که قرار است نگهبانان ماه و خورشید بازنشسته شوند و نگهبان جدیدی برای این کار بیاید، اتّفاق بدی می‌افتد. «نکروس» که پادشاه تاریکی هاست و در زیر زمین زندگی می‌کند، به دنیا حمله می‌کند و خورشید را می‌دزدد. نگهبان جدید خورشید به همراه میون، نگهبان ماه، راه می‌افتند که بروند خورشید را پیدا کنند و از چنگ نکروس، پادشاه تاریکی ها، نجات دهند. باید ببینیم چه اتّفاقی می‌افتد. اگر دوست دارید نگهبانان خورشید و ماه و زمین را از نزدیک ببینید، حتما این انیمیشن را تماشا کنید و از خلّاقیّت تصویری آن لذّت ببرید.
 
 
تریلر انیمیشن «میون، نگهبان ماه»
 
 
 
معرفی  انیمیشن «میون، نگهبان ماه» | نگهبانان خورشید و ماه
میون، نگهبان ماه
Mune: Guardian of the Moon
 
کارگردان:
Alexandre Heboyan, Benoit Philippon

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴

زمان: ۶۰ دقیقه

کشور: فرانسه
 
شرکت تولید کننده: اونیکس فیلم
 
 
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->